Skargi i wnioski do Wydziału Kontroli - Skargi i wnioski - Komenda Powiatowa Policji w Chełmnie

Biuletyn Informacji Publicznej

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski do Wydziału Kontroli

Szanowni Państwo

Prawo do powszechnego składania skarg i wniosków jest prawem zagwarantowanym wszystkim obywatelom przez Konstytucję Rzeczypospolitej Polskiej.


Tryb rozpatrywania skarg i wniosków regulują przepisy Działu VIII Kodeksu postępowania administracyjnego oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. (Dz. U. Nr 5 Poz. 46 z dnia 22.01.2002) w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków. Paragraf 5 cytowanego Rozporządzenia przewiduje możliwość złożenie skargi za pomocą poczty elektronicznej. Wychodząc naprzeciw Państwa potrzebą w Komendzie Wojewódzkiej Policji utworzono konto e-mail, na które mogą Państwo kierować skargi i wnioski dotyczące pracy policji kujawsko - pomorskiej. Klikając tutaj mogą Państwo przesłać skargę.

Jednocześnie informuję, iż warunkiem otrzymania odpowiedzi na skargę lub wniosek jest wskazanie adresu do korespondencji pocztowej.


Komendant Powiatowy Policji w Chełmnie w sprawie skarg i wniosków obywateli przyjmuje:
w każdy wtorek, w godzinach: 14.00 - 17.30
Nie wymagane jest wcześniejsze awizowanie się przez interesanta.


Komendant Wojewódzki Policji w Bydgoszczy w sprawach skarg i wniosków przyjmuje interesantów w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, we wtorki w godz. 14.00-17.30.

E-mail:  skarga@kujawsko-pomorska.policja.gov.pl

 

 

Statystyka przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w Policji woj. kujawsko-pomorskiego

 

 

 

Metryczka

Data publikacji : 12.02.2010
Data modyfikacji : 03.11.2022
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Chełmnie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
podkom. Tomasz Zieliński
Osoba udostępniająca informację:
Piotr Pawlaczyk Wydział Prezydialny KWP w Bydgoszczy
Osoba modyfikująca informację:
aspirant Tomasz Zieliński
do góry